site de mariage suisse Turite gerų norų? Kviečiame savanoriauti!

„The Body Shop“ ir MTV skelbia kampaniją už švietimą apie ŽIV

Arunas | balandžio 1, 2008

„The Body Shop“ ir MTV (Music Television) sujungia jėgas siekdami kovoti prieš ŽIV ir AIDS plitimą pasaulyje. 2008 m. kovą įmonės pradės bendrą tarptautinę kampaniją „Move Your Lips“, kurios tikslas bus stiprinti švietimą, ypač jaunų žmonių, ŽIV tema.

Daugiau kaip pusė kasmet ŽIV užsikrečiančių žmonių yra jaunesni nei 25 metų amžiaus. Šiuo metu pasaulyje jau yra daugiau kaip 40 milijonų užsikrėtusių žmonių. Viena iš ŽIV plitimo priežasčių yra neišmanymas; iki šiol daugelis, ypač besivystančių šalių, gyventojų nežino, kokiais keliais liga plinta, o neretai šia tema apskritai yra draudžiama kalbėti.

Kampanijos dalis yra „The Body Shop“ parduodama nauja prekė, gvaraninių paulinijų lūpų balzamas, už kurį gautos lėšos bus skiriamos fondo „Staying Alive“ šviečiamajai veiklai ŽIV ir AIDS tema. Fondo „Staying Alive“ užduotis -informuoti viso pasaulio jaunuomenę. Fondą įkūrė Music Television, ir visą pavasarį per MTV 160 šalių bus transliuojamos trumpos informacinės laidos ŽIV plitimui stabdyti.

Daugiau informacijos:
http://www.mtv.lt/index.php?id=130101

0
0

Komentarai

Parašykite komentarą