christelijke datingsite te koop Turite gerų norų? Kviečiame savanoriauti!

Tyrimo rezultatai: gėjai ir lesbietės – naujo tūkstantmečio „Svajonių rinka“

Arunas | birželio 4, 2006

Naujas tyrimas, atliktas JAV, byloja, kad 2005 metais Amerikos korporacijos išleido 212 milijonų dolerių savo prekių rėmimui gėjų rinkoje. Didžiojoje Britanijoje ši suma buvo gerokai mažesnė. Jan Džonson (Ian Johnson), vienas gerbiamiausių gėjų marketingo specialistų pasaulyje, tvirtina, kad britų verslas praranda dideles galimybes, skirdamas gėjų rinkai tokį menką dėmesį. „Kol Britanijos korporacijos Ragauja vandenį piršto galu, amerikietiški ir australų prekiniai ženklai jau ištyrė tas galimybes ir jomis naudojasi“ – pažymi Jan.

 Džonsonas yra konsultacinės firmos „Out Now Consulting“ generalinis direktorius. Jo firmos paslaugomis naudojasi daugelis pasaulyje žinomų korporacijų, pvz., bankas „Barclays”, viešbučių tinklas „Hilton“, Vokietijos aviakompanija „Lufthansa“, IBM ir „Citibank“. Džonsonas su bendradarbiais padeda šioms kompanijoms rasti gėjų rinkos prioritetus.

„Su nedidelėmis išimtimis britiški prekių ženklai netenka didelio pelno, nes nepajėgūs pavyti visai akivaizdžios rinkos tendencijos“ , – komentuoja Džonsonas.

Naujas 2006 metų rudenį įsigaliosiantis Didžiojoje Britanijoje įstatymas garantuoja nediskriminacinį požiūrį į netradicinės orientacijos žmones prekių, paslaugų ir reklamos srityje.

Gėjai ir lesbietės sudaro apie šešis procentus gyventojų. Džonsonas tvirtina, kad žymiausios firmos turi išnaudoti galimybę ir užkariauti gėjų rinką, kurios metinė apyvarta siekia 70 milijardų svarų sterlingų.

Šį mėnesį Anglijoje bus surengta inovacijų problemoms skirta konferencija, kuri palies ir šiuos klausimus. Konferencija „Pink Pound Marketing Conference“ (apytiksliai išvertus  – „Gėjų svarų marketingo konferencija) prasidės birželio 22 Londone. Gaywired.com praneša, kad konferencijoje dalyvaus žymūs marketingo specialistai – prestižinių ekonomikos apdovanojimų laureatai, kurie jau seniai kalba apie būtinybę rimtai pažvelgti į gėjų rinką, ištirti jos tendencijas, kad būtų galima padidinti kompanijų pelnus.

Vienas iš konferencijos organizatorių Džin Kolingvud (Jean Collingwood) primena, kad taip vadinamas „Lygybės aktas“ įsigalios po kelių mėnesių, tad už įstatymo ribų atsidurs firmos, diskriminuojančios gėjus ir lesbietes vartojimo ar reklamos srityse. „Kompanijos jau pradėjo investuoti į strategijų gėjų rinkoje kūrimą, nes suprato, kad protingas požiūris joms gali atnešti papildomų pajamų“, – sako Kolingvudas.

„Nežiūrint į tai, kad Britanija garsėja kaip viena tolerantiškiausių pasaulio nacijų, tačiau LGBT komercijos sferoje progresas vyksta pernelyg lėtais tempais. Nedaugelis įsisąmonina faktą, kad gėjai ir lesbietės yra linkę labiau išlaidauti nei heteroseksualai, kadangi daugeliui iš jų netenka išlaikyti vaikų, o todėl gėjų rinka gali būti naujo tūkstantmečio svajone verslui“, – įsitikinęs Džonsonas.

Pagal Australijoje atliktus tyrimus, vietiniai prekiniai ženklai yra gerokai lojalesni homoseksualiems vartotojams, nei Britų firmos. Taip pat tyrimas nustatė, kad trys ketvirtadaliai firmų, veikiančių gėjų rinkoje iš jos gauną naudą.
Tarp rengiamos konferencijos dalyvių, bus tokios pasaulyje žinomos firmos kaip „British Telecom” ir „Hilton”.

„Britanijos firmos rizikuoja stipriai atsilikti nuo amerikiečių, kurie seniai ir sėkmingai dalyvauja visose gėjų rinkos sferose, įskaitant finansus, automobilių pardavimą, turizmą, – sako Džonsonas. – Anglijoje priimtas įstatymas pasitarnaus sužadinant vietinio verslo interesą ir jį nukreipiant į LGBT rinką”.. 

Gay.Ru/Lesbi.Ru

0
0

Komentarai

Parašykite komentarą